
- Nowy rok, a z nim nowości od Pirelli.
W tym roku Pirelli wprowadza na rynek dwie nowości, które reprezentują dwa skrajnie różne światy motocyklowe – opony dla miłośników powercruiserów oraz motocrossów. Choć przeznaczone do zupełnie innych zastosowań, producent postawił sobie ten sam cel: zapewnienie najwyższych osiągów i satysfakcji z jazdy.
Pirelli Diablo Powercruiser
Pirelli rozszerza rodzinę Diablo o model Powercruiser, stworzony z myślą o najcięższych i najmocniejszych powercruiserach, baggerach i tuningowanych motocyklach. Nowa opona czerpie inspirację z modeli takich jak Diablo Rosso IV, oferując rzeźbę bieżnika w charakterystycznym dla serii Diabli kształcie „Flash”. Nowy model wyróżnia się także ulepszoną krzemionkową mieszanką zapewniającą przyczepność już od pierwszych metrów. Co więcej? Dwuskładnikowe tylne warianty radialne dla lepszej kontroli oraz profil opony zoptymalizowany pod kątem łatwości prowadzenia i powierzchni styku z asfaltem.
Opona dostępna jest w wersjach radialnych i diagonalnych w różnych rozmiarach.

Przód:
160/60 R 18 M/C 70V TL
160/70 R 17 M/C 73V TL
100/90 – 19 M/C 57H TL
110/90 – 19 M/C 62H TL
130/60 B 19 M/C 61H TL
130/60 B 21 M/C 63H TL
130/90 B 16 M/C 73H TL Reinf
150/80 B 16 M/C 71H TL
Tył:
180/70 R 16 M/C 77V TL
240/40 VR 18 M/C (79V) TL
260/40 VR 18 M/C (84V) TL
150/80 B 16 M/C 77H TL Reinf
160/70 B 17 M/C 79V TL Reinf
180/55 B 18 M/C 80H TL Reinf
180/70 B 16 M/C 77H TL
Pirelli Scorpion MX32 Mid Soft
Pirelli wprowadza także nową wersję uznanego modelu Scorpion MX32 Mid Soft, która została zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających zawodach motocrossowych. Nowości obejmują:
- Całkowicie nową, sztywniejszą konstrukcję przedniej i tylnej opony, która przekłada się na większą sztywność boczną, a tym samym lepsze czucie i precyzję.
- Nową mieszankę gumy.
- Hybrydowy układ łączący cechy opony piaskowej i konwencjonalnej kostki.
- Zwiększoną przyczepność w różnorodnych warunkach – od piasku po twardą ziemię, m.in. za sprawą nowego bieżnika.
- Nowy, ostrzejszy kształt kostek dla lepszej kontroli i precyzji.
Jak podaje producent, opony te oferują nie tylko wyśmienite osiągi, ale także nowy wygląd – logo Pirelli na boku opony w żółtym kolorze, dotąd zarezerwowanym dla zawodników MXGP, teraz będzie dostępne dla wszystkich.

Przód:
80/100 – 21 M/C 51M MST
Tył:
110/90 – 19 NHS 62M
120/80 – 19 NHS 63M
120/90 – 19 NHS 66M
Pierwsze partie nowych modeli są już w drodze do dystrybutorów w całym kraju.
Więcej informacji na temat nowych opon Pirelli znajdziesz u lokalnych dystrybutorów oraz na stronie internetowej producenta.